5 Şubat 2010 Cuma

kışı sevmiyorum

sarılacak bir yer arıyo insan kendine.. bulmak ne mümkün? diyelim ki buldun; "o" sarar kollarıyla dikenli teller gibi.. bir yanıyla sarar,sarmalarken, bir yanıyla yaralar,acıtır seni.. kışı sevmiyorum; muhtaç yapıyo beni sana.. hasta yapıyo, yorgun yapıyo! gözlerimi kapattığımda soğuktan donar,ölürüm diye korkuyorum.. o yüzden gözlerim hep bir bekçi gibi kolluyo ölümü.. gelirse kovalamak için, ben iyiyim,güçlüyüm diyerek.. o inanır gider belki ya sen? sarmaya devam mı edeceksin dikenli tellerle beni? neyse ki kışı sevmiyorum,

o da beni..

gncyzc::

1 yorum:

  1. Merhaba cnm,

    Öncelikle yazını beğendiğimi belirtmek isterim..Ellerin sağlık :) Bundan sonrada yazılarını merakla bekliceğimi belirtiyim , tabi baldız sendende :)

    Belki kış seni sevmiyor ama ben seni onun sevmesine gerek kalmıcak kadar çok seviyorum gnc'm..

    ..ÖmüR..

    YanıtlaSil