5 Şubat 2010 Cuma

iklimler

İnsanlarında iklimi varmıdır diye merak ettim bugün..ya da aşkın iklimi.Varsada benimki hep kıştır sanırım. ve belkide bir çok insanın yaşadığı sorun benimkisi..tecrübe ettikçe öğrendiğim bişeyde değil gerçi; seni sevmicek olanın peşinden koşmak,sevenden kaçmak.. üzersin,üzersin ..Birgün sıra sanada gelir.. Sıramı savmadım henüz..Gelmesini bekliyorum.. Bir roman kahramanı Philippe gibi aşkı ancak acıyla bir araya geldiğinde yaşayabilenlerdenimdir kimbilir.. Acıya aşık olmak bir nevi.. ve en başarabildiğim şeylerden biri daha..Ölsende bitsende geberip kalsanda belli etme, güçlü görün!ağlicaksan git gece yatağında ağla yada ne bilim duş alma bahanesiyle banyoda.. Suyu açmayı da unutma ha..yani bahane dediysek o kdrda değil.. Ah şu ilgilenmezmiş gibi görünürken, ölmeyi bile başarabilmek..bu konudada masterımı yaptım sanırım.. Bazen saçma salak düşüncelere bile kapıldığım oluyor..Şu herkese aşık olan kızlar vardır ya..Bi gün bakmışsın onu seviyor bir gün diğerini..Garipseriz hani..Bazen onların yerinde olup, bir gün olsun herşeyi unutup,tüm korkularımdan sıyrılıp sımsıkı güvenmek isterdim,bi gün bile olsa sevebilmek..Şu sinir olduğum aptal aşıklardan olmak ve nelerden vazgeçebileciğimi görmek bir insanı sevmek uğruna.. yok daha neler(!) ... dmLcmR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder