8 Şubat 2010 Pazartesi

Bencil

Hayatıma giren 10 insandan 6sı bana bencil dedi ve bu karar oy birliğiyle kabul edildi.. (diğer 4ü bencilliğe yönelik kararsız ama biz genede çekimser diyelim) ben bile bencil oluşuma alıştım zamanla..kimi zaman işime geldi 'ben bencilim bilmiyormusun yoksa?' dedim ve sıyrıldım işin içinden.. kimi zaman zoruma gitti ama genede düşünmedim nedenini..Eeee bencillik bu kolay değil.. Düşünmiceksin fazla ,başkalarını düşünüp kendi vaktinden kısmicaksın, yani yormicaksın adamım kafanı böyle şeylerle.. hiçmi olmadı 'he' diyip geçiceksin.. sencil yada oncul olmadığım içinmi bencilim yani hı? ya da bana sevdiğini söylediğinde,aynı yanıtı alamadığındanmı? veya 'bir tek dileğim var mutlu ol yeter'lafına uyuz olup,sevdiğim kişinin sadece benimle mutlu olmasını istememmi beni bencil yapan? teomanın 'o' adlı şarkısındaki kızın hüznü kapladı bak şimdi içimi..onun ne hüznü olur ki diceksin.. hiçmi duymadın?; *Mahatma Gandhi demiş ki; bencilligin gözü perdelidir velhasıl bencil kişi efradı umursamaz kendine yönelir. ben,ben,hep ben dedikçe de kendine yakınlaşmaz aksine kendini kendinden alıkoyar. Ne denli ben dese o denli kendini kendinden tecrit eder..* miş miş miş.. yani korkma benden de,sanıldığı gibi sevmediklerime değil zararım,en sevdiğime.. yani kendime..(!) dmLcmR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder