10 Şubat 2010 Çarşamba

●○● Galileo

bir süre ara verdim hayata, döndüğümde burda olmanı diliyorum sadece... hayatımda olmasan ne değişir bilemesemde, varlığından haberdar olmanın avuntusunu yaşadım birkere, biliyorum.. koku derler ya.. onu biliyorum ben, burnumun bile bir köpek gibi acı çekişini biliyorum.. ve gidişini değil ben gidişimi biliyorum.. sessiz olsun isterken her sessiz olmak isteyenin sakarlığı vardı üstümde.. bir yere çarptım.. dolap, masa, vitrin birşey devirdim, vazo kültablası ayna.. kırıldı. sen sese uyandın. baktın,yoktum anladın.. rüya diye uyumaya çalıştın.. geldiğimi görücektin çünkü rüyanın devamında.. bekledin. ben bekleyiş bilemedim,yürüdüm.. arkama bakmadan kaçtım senden. düştüm, ve kalkmak için hep başka eller tuttum.. yolun devamı sana vardı anladım.. dünya yuvarlak !! ve ben aynı yerdeyim.. döndüğümde burda olmanı diledim sadece.. ama sen sadece yoktun.. dmlcmr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder