15 Şubat 2010 Pazartesi

öz eleştiri

şekil A'sı oldum tüketilmişliğin, ve siz çevremdekiler içinde bulunduğum temiz bir kitap.. rafımda duran, el sürmeye okumaya cesaret edemeyeceğim türden.. oysa ki hayatınızda zehirli bir atığım ben, koskoca suyu kirleten.. gizli bahçenizi mahfetmeye çalışan sadık bahçivan kılığındaki kiralık katilim.. dikenlerinizden kurtaramam, güllerinizi budarım.. ve, 'şair burda ölümün soğukluğundan bahsetmiş'teki soğukluk olurum.. benimleyken titremeniz/ürpermeniz ondan.. dmlcmr

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Bu yazıları-şiirleri vs. kendiniz mi yazıyorsunuz ? Yoksa alıntı falan mı ?

    Geçen bir yazı gördüm,bir kısmını okudum,çıkmak zorunda kaldım.Devam edeceğim diye blogunuzu followladım ama şimdi hangi yazıyı okuduğumu da hatırlamıyorum.Boş bir vaktimde tekrar baksam iyi olacak.

    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    tabiki kendim yazıyorum.daha doğrusu şöyle söylemeliyim.arkadaşım ve ben yazıyoruz.sonlarında adımız ve soyadımız var.
    ama alıntı kesinlikle değil.

    iyi akşamlar..

    YanıtlaSil