22 Şubat 2010 Pazartesi

G.

seninle olmak huzur veriyor bana..yanında olmak,seninle gülebilmek,saçma sapan şeylere ağlamak..olmicak şeyleri kafaya takmak.. Ve biliyomusun bir senin için yaptıklarıma pişman olmuyorum.. pişman oldurtmuyorsun çünkü.. normalde kıskanç bir insanım..değilim dersem yalan söylerim.. bir sana o duyguyu besleyemiyorum.. en iyisi en güzeli senin olsun isteyebiliyorum.. benden alsın sana versin diyebiliyorum.... herneyse şimdiden özledim,dost kelimesinin bile basit geldiği insan.. çok seviyorum deyip miktar kısıtlamasına girmeden şöle söyleyeyim; seni seviyorum gnc :) hafta sonu için teşekkürler.. dmlcmr

2 yorum:

  1. Selamlar,

    Bu duygunun adı nedir ? Merak ettim.Cevabını bilmiyorum çünkü.

    Benzeri duygulara sahibim.Aynı cümleleri kurabilirim.Başlık farklı olur tabi. :)

    Bir de ; açıkçası fırsat buldukça birçok blog sayfasını takip etmeye çalışıyorum.Türkçe'ye biraz daha özen göstermenizi rica etsem,ayıp etmiş olmam sanırım.

    Teşekkürler...Duygunun ismini gerçekten merak ediyorum.Cevaba bakmak tekrar için gireceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Herkes için farklıdır bu duyguya isim vermek..
    Benim için dostluktan öte birşey bu..
    Yani dost desem bile sanki az gelirmiş gibi hissediyorum..
    tabiki aynı duyguları, başkaları başka şekilde farklı isimler koyarak hissedebilirler..
    herneyse Türkçe'ye gelirsek:)
    Fazla önemsemediğimin farkındayım. Yazdığım zaman unutuyorum,daha doğrusu dikkatimi çekmiyor:)
    Daha özenli olmaya çalışırım;)
    iyi akşamlar..

    YanıtlaSil