7 Şubat 2010 Pazar

Elinize sağlık

Hayatımın iyice batmakta olduğunu hissediyorum..her insanın olur ya hani..Onlardan sanırım..Sadece kitap okumak istiyorum,arasırada film izlemek..Başımı kaldırıp ne olmuş ne bitmiş hiçbişeyden haberim olmasın..kimsede haber vermesin..depremmi olmuş? selmi basmış ?donmuşlarmı?Bu kadar ruhsuzluk yani.. Odamın duvarları bile beni normalde boğarken,esaret havasındayken odamda, şimdi güneş ışığının bile pencereme dokunması hatta perdemden içeri girmesi beni uyuz etmeye yetiyor... Kadınlar kendilerini tutsak hissetmediği sürece hep özgürlermiş..Yani bir haremde bile tutsak olmadıklarını hissedebilirlermiş..ama sanırım ben dünyada bile kendini kapana kısılmış gibi hissedenlerdenim..Kainatın sonsuz boşluğunu görmesem bile,dünya boğuyor bir yerden sonra.. Bazen tuvalete gitmeye üşenirken bazende aniden dışarı çıkma isteği uyanıyor içimde dünkü gibi.. En olmadık yerlere,daha doğrusu işimin olmadığı yerlere gidesim geliyor..Eski lisemin civarında, aklıma uyup beni yalnız bırakmayan eski değil hiçbirzaman yeniliğini yitirmeyecek insanlarla (insan demek istemiyorum,aynı karından olmasakta kardeş işte,his bu.. )dolaşıp ne bulmayı umuyorum ki.. Özlemini duyduğum o kadar çok şey var ki aslında.. minibüsle eve gitmek yerine o paraları birleştirip cips alıp evin yolunu yaya gitmek,ilk derslerde hiç sınıfta olmayıp okulun karşısındaki börekçide bir güzel karnımızı doyurup normalde okula giremeyeceğimiz vaziyetlerde hocanın yokluğundan istifade derse sızmalar..Siyah ayakkabı zorunluluğu var diye çantada taşınan yeşil/mor converseler .. Uç kutularına yazılan kopyalar,dersten en yakın fedainle kaçıp dersliklerin sınıfı gösteren küçük camından malüm insanları izlerken yakalanıldığında ; 'hocam ilaç içmem gerekliydi,su almaya gidiyordum..' diyip hoca ilacın ne olduğunu sorduğunda güya zekilik yapıp ,göstermek zorunda kalırım diye yanında olan ilacı söleyip 'supradyn' dedikten sonra, hocanın ; 'ne yani vitamin içmek içinmi kaçın dersten? müdüreeee !' demesini bile özledim.. En arka cam kenarı sıra! şimdiki amfiden ne kadar da küçük..Orasının bile bana amfi kadar boğucu gelmediğini anımsadım..sağımda önümde sevdiğim insanlarla gevezelik yapıp,veli toplantılarında sözüm ona arka 4lünün şikayetlerini bile..kimsede ne hesabım kaldı artık o zamandan,ne başka birşey..sadece 2insan çaldım o zamandan bu zamana..ama şimdi?? Şimdi hesap lütfen; Yediğim kazıklarda dahil olmak üzere..taksit istemiyorum..çıkıyosa bir anda çıksın gitsin bitsin.. Üzerinede soğuk bir su içtim.. Herkese afiyet olsun(!) dmLcmR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder