9 Şubat 2010 Salı

banane

''seni herşeyden çok seviyorum'' böyle bir cümle varmıdır,nasıl kurulur? bazen nicklerde,kişisel iletilerde,facede ne düşünüyorsun yazan yerlerde gördüğüm komik cümle.. Bak sevgilim,ne düşünüyorsun kısmında bile seni herşeyden çok sevdiğimi yazıyorum ve herkese ispat ediyorum,koskoca facebook önünde.. peki kusura bakma ama soruyorum'sevginin ispatamı ihtiyacı var?'.. o yüzdenmi bu gerek(siz)lilik... hadi gene sevmeni anlarım bir derece ama,herşeyden çok sevmek biraz abartı bea cnm.. yani özellikle geçen sevgilinide herşeyden çok seviyorsan.. hem bunun annesi var babası var kardeşi dostu var.. nefes alman,hatta vermen,yemeğini yiyip karnını doyurman,uykun geldiğinde uyuman.. tekrar soruyorum..herşeyden mi? bana niye dokundu ki şimdi bu kadar.. ne bilim insanların birbirini herşeyden çok sevmesini anlayamıyorum.. bencilim ya ona veriyorum bu hali tavrımı.. dmLcmR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder