13 Şubat 2010 Cumartesi

sis. 'in kaleminden

16 sene önce bugün... bir kız ağlıyordu..hemde ne ağlama.. 5 yaşındaydı ama ortalığı yıkıyordu denilebilir.. halasına bırakılmıştı. ne anne ne baba 2side yoktu yanında..onu bırakıp gitmişlerdi.. birde babası 'gelicez merak etme,hemde kardeşini alıpta gelicez' demişti.. kız ağlamasını bir ara durdurup ' kız olsun o zaman' demişti. belki işe yarardı o kardeş denilen şey..oyunlarında hizmetçi yapardı,ya da anne olurdu oda çocuk.. ama ya anne ve babası onu daha çok severse, o zaman nolucaktı? buna kesinlikle tahammülü yoktu.. ama olucaksa yinede kız olmalıydı,erkek kendinden farklıydı ve daha çok sevilme olasılığı yüksekti.. bir keresindede duymuştu zaten 'bu sefer erkek olsun istiyoruz' deyişini annesinin.. ağlaya ağlaya uyumuştu şuan çok uzaklarda olan halasının normallerinden çok yüksek olan yatağında.. kapı sesiyle uyandı.. zaten öyle bir uyumuştu ki yatağın üzerine biraz sonra alınmak için konulan herhangi birşey gibi..halasından önce koştu kapıya.. açtı .. karşısında yeşil yaratığa benzer birşey vardı.. saçları ve giysisi yeşildi.. ip ip saçları vardı..bide yanağında benekler.. evet ,bu bir lahana bebekti ve o bebeklere bayılırdı..ama sadece oyuncak bebeklere.. 'bak bunu sana kardeşin getirdi' dedi baba.. yüzünde benim kızmam gereken bir ifade varmışcasına..'erkek kardeşin..' dediği an kız beyninden vurulmuşa döndü..itiraz etti.. 'eğer kız kardeş istiyorsan o bebek falan getirmedi,bizde o yüzden erkek kardeşini aldık geldik' dedi.. bebeği vermek hiç işine gelmedi küçük kızın.. kabul etti.. hem bebeği hemde erkek kardeşi.. şimdi düşünüyorum.. baba; o nasıl bir yalan ,o nasıl bir kandırmadır ? ama bir yandanda o sıkışıklığın arasında bile nasıl sırf üzülmiyim diye böyle birşey düşünebildin..hala hayranım.. ve kardeşim.. seni kabul ettikten sonra neler çektirdin bana:) bir keresinde yüzüme işedin,sonra hep senin yüzünden 'sen ablasın' diye dayakları ben yedim.. evde annem yokken kavga ettiğimiz zamanlar dayak yesen annem gelene kadar ağlardın..sırf annem görsün diye..senin doğum günü resimlerinde nedense yüzüm iki karış,ağlak..acaba neden?? ama bugün gülüyorum..hepsine..seninle 16 seneyi devirdiğimize..bu evden gittiğimde seni hiç özlemicem deyişimin aksine ayrı kaldığımız zamanlarda özleyişlerime..bana artık abla yerine 'sis' demelerine.. herneyse; iyiki doğmuşsun kardeşim.. doğum günün kutlu olsun.. annemle babamın ellerine sağlık:p seni seviyorum bro. imza: sis. dmlcmr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder