31 Mart 2010 Çarşamba

küresel yalan

Başını kaçırdığım bir dizi gibi,
anlayamıyorum seni..
Kaçırmışım senide
toparlayamıyorum..
Parçaların kaybolmuş,yapıştırsamda nafile..

Beynimde nüfus patlaması oluyor,
göç ediyorsun içimden,
içime
ve,
içimdeki yeşillere binalar dikiyorlar,
katılaştım,
gözlerimin yeşili griye döndü.
Mavimdeki tüm balıklar ölüyor artık..
Kıyılarıma vuruyorlar..
Havam hep kapalı,bulutlu,
karbondioksit..
Nefes alamıyorum sık sık..
Filtre takmalıyım sanada,
zararı en hafife indirmek adına..

Buzuldum ben ,
kaskatı bilirsin..
Küresel ısınma yaşıyorum seninle..

Beynimi sağıyorum boş günlerde,
boş kovalara
sen iç diye..
Sürüden ayrılıyorum ki kap beni hemen..

Sigaram oluyorsun ya başımı döndüren,
filtren yakıyor ya elimi,
sıcaklığınla ısınıyorum ya..
ve bittiğinde bir daha tövbe diyorum ya..
Yalan inanma bana..

dmlcmr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder