6 Mart 2010 Cumartesi

ayna

... Otobüsümü bekliyordum.. Herhangi biryere oturdum.Sonradan bir kadın geldi yanıma ve çakmak istedi.Yanımda olmadığını söyledim.Zaten en gerekmedik anlarda hersey yanımdadır ama gerektiğinde hiçbirşey bulamam çantamda.. Hiçbirzaman yanında selpağı,ıslak mendili,yara bandı olan kızlardanda olamadım..Cüzdan bile kullanamam açıkcası..Küçükkende kalem kutusu kullanamazdım zaten..Atardım direk çantama.O yüzdendir ki babam odamın kapısına zamanında meşhur ; 'Güzel kızımın dağınık odası' yazan birşey asmıştı.. Herneyse kadın bende istediğini bulamayınca otogarda bir adamın yanına gitti.Oradan sorumluydu heralde adam.Servisten indiğimde bavullarıma yardım etmişti .Şimdide oradaki yaprakları, çöpleri falan süpürüyordu.. Kadın adama yaklaştı ve sanırım bana sorduğu soruyu onada sordu.Adamın sağ kulağını görmüyordu.İstediği cevabın aksine başka bir cevap almış olacak ki adama bağırmaya başladı. 'Onu sormuyorum sağırmısın bea ! ' İşte o an ,adamın bana dönük kulağındaki işitme cihazını gördüm.. ve içimden oturduğum yerden kalkıp kadını dövmek geldi..Küçücük birşeyde nasıl o kadar sinirlenebilmişti.. Biran kendimi görmüş gibi oldum ve korktum..Küçücük şeylere ne çok tepki gösterdiğimi bilmeyen yoktu..Ama dışarıdan ne kadarda iğrenç duruyordu öyle! Ne kadar sinir bozucu.. O an, o durumda, bana benzesede (belkide sırf bu yüzden) kadına sinir olmayı sürdürdüm..En kötüsüde adam o bağırmaya belkide en nefret ettiği gerçekle,ve bunun soruya dönüşmüş haliyle karşılaşmıştı.. 'sağırmısın??'.. Başını eğdi,elindeki süpürgeyle bir yandan işine devam ederken bir yandanda düşünüyordu.. ama neyi?? dmlcmr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder